TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
BEZPIECZNA SZKOŁA – budowanie systemowych rozwiązańprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Co czują i myślą inni? Czyli jak uczyć dzieci rozumienia społecznegoprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
Co się dzieje z dzieckiem depresyjnym, lękowym, wycofanym w czasach izolacji społecznej i jak mu pomóc?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
![]() | ||
![]() |
Diagnoza potrzeb i problemów klasy – poznawanie uczniów i zespołu klasowegoprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dobry początek, czyli o relacjach, motywacji i uczeniu się w nowym roku szkolnymprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dziecko nieśmiałe, zahamowane, lękowe, depresyjne – podstawy pracy wychowawczej i terapeutycznejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Ja, My, Wy – jak wspierać rozwój umiejętności społecznych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak budować poczucie własnej wartości ucznia?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak rozmawiać z uczniami o trudnych sprawach?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
Jak rozmawiać z wymagającym rodzicem?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
![]() |