PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Co czują i myślą inni? Czyli jak uczyć dzieci rozumienia społecznego
Cele:
- Jak przebiega rozwój społeczny i emocjonalny dzieci?
- Czym jest dziecięca teoria umysłu i jakie są etapy rozwoju empatii u dzieci?
- Jak konstruować zabawy i ćwiczenia dla dzieci rozwijające umiejętności rozumienia emocji, myśli, intencji innych osób?
- Jak wykorzystać wiedzę w celu zapobiegania konfliktom w grupie oraz podczas ich rozwiązywania?
Program:
- Etapy rozwoju społecznego i emocjonalnego oraz empatii u dzieci
- Teoria umysłu – jak uczyć dzieci czytać emocje, myśli, intencje i potrzeby innych
- Zabawy i ćwiczenia stymulujące rozwój społeczno-emocjonalny w przedszkolu i w szkole
- Praktyczne zastosowania pracy z grupą: rozwiązywanie konfliktów, integracja, ćwiczenia współpracy, rozumienie przyczyn trudnych zachowań dzieci, dziecięca samoocena
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY Magdalena Penar