PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Co się dzieje z dzieckiem depresyjnym, lękowym, wycofanym w czasach izolacji społecznej i jak mu pomóc?
Cel: Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie udzielania wsparcia uczniom nieśmiałym, biernym oraz o skłonnościach o zburzeń lękowych, depresyjnych w procesie adaptacji do szkoły po okresie izolacji społecznej.
Program:
- Duża zmiana – małe dramaty. Kto najbardziej ucierpiał w związku z izolacją społeczną.
 - Dziecko „nadwrażliwe” w dobie pandemii – dlaczego kryzysy uwalniają objawy lękowe, depresyjne
 - Dziecko bierne i izolujące się od kontaktów społecznych – wtórne korzyści z siedzenia w domu
 - Jakie zmiany w zachowaniu dzieci powinny zaniepokoić rodziców i nauczycieli?
 - Ryzyko prób samobójczych i samookaleczeń jako drastyczna próba radzenia sobie z napięciem
 - Powrót do rzeczywistości społecznej – psychologiczne wsparcie i „zaszczepianie stresem” po powrocie do szkoły.
 - Integracja z klasą – jak włączyć dziecko nieśmiałe, bierne, lękowe, depresyjne w życie klasy
 
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
  Małgorzata Cużytek
  Małgorzata Cużytek
