PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Dobry początek, czyli o relacjach, motywacji i uczeniu się w nowym roku szkolnym
Cele: Wiedza nauczyciela: znajomość mocnych stron poszczególnych uczniów, znajomość mocnych stron grupy; wiedza nt. mechanizmów procesu grupowego i funkcjonalne jej wykorzystanie w zarządzaniu zespołem klasowym Umiejętności uczniów: zdolność do autorefleksji; umiejętność gospodarowania czasem, umiejętność refleksji nt. uczenia się, budowania własnej motywacji; Postawa: wzmocnienie poczucia bezpieczeństwa i komfortu w uczniów w nowym zespole klasowym lub po powrocie do nauki stacjonarnej. Charakterystyka procesu grupowego i jego wpływu na zachowanie się uczniów w sytuacji popandemicznej; – analiza swoich mocnych stron poszczególnych uczniów – ćwiczenia; – analiza swoich mocnych stron zespołu klasowego – ćwiczenia; – refleksja nt. miejsca pracy ucznia w domu/ w szkole – ćwiczenia: – refleksja nt. kompetencji uczenia się poszczególnych uczniów – ćwiczenia podsumowanie i ewaluacja zajęć.
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
4 godz. dyd.