TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Depresje, samouszkodzenia, samobójstwa wśród młodzieżyprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów.prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmuprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Ja, My, Wy – jak wspierać rozwój umiejętności społecznych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak budować poczucie własnej wartości ucznia?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak wspierać rozwój każdego ucznia w zróżnicowanym zespole klasowymprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieciprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)prowadzacy ![]() ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Konstruowanie wymagań edukacyjnychprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Nie taki stres straszny, jak o nim myślimyprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() |