PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieci
Celem szkolenia jest : 1. Nabycie przez nauczycieli umiejętności kształtowania i rozwijania społecznych i emocjonalnych kompetencji dziecka 2. Rozwój umiejętności tworzenia grup jako form wspomagania rozwoju i terapii, realizacji interwencji opartych np. na zabawie grupowej dzieci. 3. Strategie formułowania poleceń oraz kształtowania zachowań dziecka 4. Rola opiekuna/ dorosłego w procesie generalizacji umiejętności nabytych podczas interwencji grupowych 5. Opracowanie scenariuszy zajęć dot. wybranych umiejętności społecznych (zawieranie i podtrzymywanie znajomości, rozpoznawanie emocji, stosowanie się do pleceń, kontrola impulsów, dzielenie się, radzenie sobie ze stresem, lekiem, złością). Treść: 1. Rozwój kompetencji emocjonalnych dziecka w wieku od 6 do 10 lat 2. Rozwój kompetencji społecznych dziecka w wieku od 6 do 10 lat 3. Warunki rozwoju społecznego dziecka 4. Zakres kontaktów społecznych u dzieci- rola, znaczenie 5. Interwencje wykorzystujące zabawę grupową 6. Opracowanie scenariuszy zajęć dot. wybranych umiejętności społecznych (zawieranie i podtrzymywanie znajomości, rozpoznawanie emocji, stosowanie się do pleceń, kontrola impulsów, dzielenie się, radzenie sobie ze stresem, lekiem, złością).
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
4 godz. dyd.