PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Jak wspierać rozwój każdego ucznia w zróżnicowanym zespole klasowym
Indywidualizacja sprzyjająca uczeniu się ucznia Cele/spodziewane wyniki: Uczestnicy: – poszerzają wiedzę z zakresu rozpoznawania i zaspokajania potrzeb uczniów. – doskonalą umiejętności indywidualizacji form i metod pracy – poszerzają wiedzę na temat edukacji włączającej i dotychczasowych modeli wsparcia uczniów ze SPE. – doskonalą umiejętność prowadzenia obserwacji pedagogicznej oraz innych metod rozpoznania potrzeb i możliwości uczniów – analizują metody i formy pracy sprzyjające indywidualizacji nauczania i planowanie zajęć uwzględniając zróżnicowane potrzeby i możliwości uczniów – poznają rodzaje oceniania i ich znaczenia w indywidualizacji pracy oraz spersonalizowanego podejścia do każdego ucznia. Omówienie założeń edukacji włączającej i planowanych zmian w tym zakresie. Rozpoznawanie potrzeb i możliwości uczniów. Indywidualizacja jako podstawa sukcesu każdego ucznia. Ocenianie uczniów ze SPE Metody pracy: Analiza tekstów źródłowych Analiza przypadku Wykład interaktywny
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
4 godz. dyd.