TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Co czują i myślą inni? Czyli jak uczyć dzieci rozumienia społecznegoprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Depresje, samouszkodzenia, samobójstwa wśród młodzieżyprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dobry początek, czyli o relacjach, motywacji i uczeniu się w nowym roku szkolnymprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Ja, My, Wy – jak wspierać rozwój umiejętności społecznych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak budować poczucie własnej wartości ucznia?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak motywować uczniów do nauki i zmian w zachowaniuprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak organizować i prowadzić efektywne, ciekawe i nowatorskie spotkania z rodzicamiprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak pozyskiwać rodziców do współpracy?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak rozmawiać z uczniami o trudnych sprawach?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Kary i nagrody, czy konsekwencje i przywileje. Jak motywować uczniów do zmian w zachowaniu?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() |