TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Jak wspierać dzieci w przeżywaniu i rozwiązywaniu konfliktówprowadzacy ![]() |
2 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Co czują i myślą inni? Czyli jak uczyć dzieci rozumienia społecznegoprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dziecko nieśmiałe, zahamowane, lękowe, depresyjne – podstawy pracy wychowawczej i terapeutycznejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Gimnastyka rękiprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Gry i zabawy integracyjne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Ja, My, Wy – jak wspierać rozwój umiejętności społecznych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak pomóc przedszkolakom radzić sobie ze stresemprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak sobie radzić z dziecięcą złością i agresjąprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieciprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
Naucz mnie robić to samemu, czyli samodzielny przedszkolak wg pedagogiki Marii Montessoriprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
![]() |