TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Czytanie ze zrozumieniem – jak wspomagać dzieci i młodzieżprowadzacy Iwona Satora |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Diagnoza potrzeb i problemów klasy – poznawanie uczniów i zespołu klasowegoprowadzacy Irena Chądzyńska |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Hate speech/mowa nienawiści- jak rozpoznawać, przeciwdziałać i zapobiegać w szkole i w internecieprowadzacy mgr Agata Wilson |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Innowacje i eksperymenty pedagogiczneprowadzacy Urszula Grygier |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak budować poczucie własnej wartości ucznia?prowadzacy Irena Chądzyńska |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak motywować uczniów do nauki i zmian w zachowaniuprowadzacy Emilia Sygulska |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces?prowadzacy Urszula Grygier |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak się mniej napracować na lekcji czyli przydatne na każdym przedmiocie narzędzia i metody kształcenia kompetencji proinnowacyjnychprowadzacy dr Maciej Pabisek |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak wspierać rozwój każdego ucznia w zróżnicowanym zespole klasowymprowadzacy Urszula Grygier |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne rozwiązania powszechnego problemuprowadzacy Ismena Ładecka |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||




Iwona Satora
Irena Chądzyńska

Urszula Grygier

Emilia Sygulska



Ismena Ładecka