TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Czytanie ze zrozumieniem – jak wspomagać dzieci i młodzieżprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Diagnoza potrzeb i problemów klasy – poznawanie uczniów i zespołu klasowegoprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Hate speech/mowa nienawiści- jak rozpoznawać, przeciwdziałać i zapobiegać w szkole i w internecieprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Innowacje i eksperymenty pedagogiczneprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak budować poczucie własnej wartości ucznia?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak motywować uczniów do nauki i zmian w zachowaniuprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak się mniej napracować na lekcji czyli przydatne na każdym przedmiocie narzędzia i metody kształcenia kompetencji proinnowacyjnychprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak wspierać rozwój każdego ucznia w zróżnicowanym zespole klasowymprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne rozwiązania powszechnego problemuprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() |