PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne rozwiązania powszechnego problemu
Cele szkolenia:
- Wzrost umiejętności rozpoznania barier motywacyjnych w klasie
- Wzrost umiejętności nauczycieli dotyczących motywowania klasy do nauki
Program:
- Często motywowanie uczniów bywa rozumiane wybiórczo jako namawianie ich do podejmowania nauki bądź straszenia konsekwencjami nieuczenia się. Szkolenie ma za zadanie zwrócić uwagę na obszar pracy z zespołem klasowym i pobudzanie takich aspektów umysłowego funkcjonowania uczniów, które związane są z wewnętrzną motywacją i rozwijaniem samodzielnej ciekawości poznawczejoraz podejmowaniem wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele
- Nauczyciele zapoznani zostaną z interesującymi wynikami australijskich badań nad motywacyjną "teorią hierarchicznych celów" oraz praktycznymi implikacjami z niej wynikającymi
- Jakie płyną wnioski dla sposobu konstruowania lekcji płynące ze skandynawskich modeli budowania motywacji edukacyjnej związane z łączeniem pracy i zabawy
- Zapoznanie z badaniami nad socjokulturowymi wpływami na motywację i uczenie, które może przynieść twórcze spojrzenie na aktualnie uczone klasy i przyczyny ich motywacyjnych deficytów
- Poszukiwanie kreatywnych rozwiązań
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Ismena Ładecka
