PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Jak się mniej napracować na lekcji czyli przydatne na każdym przedmiocie narzędzia i metody kształcenia kompetencji proinnowacyjnych
Cel szkolenia:
Zwiększenie wiedzy nauczyciela nt. czynników sprzyjających zaangażowanej nauce; oraz metod i narzędzi wzmacniających i kształtujących poszczególne kompetencje proinnowacyjne.
Wzmocnienie poczucia komfortu pracy na lekcji nauczyciela i uczniów.
Program szkolenia:
Charakterystyka pracy z uczniem budząca jego zaangażowanie – prezentacja koła Lucasa i Spencer;
– informacja nt. kompetencji proinnowacyjnych;
– ćwiczenia z zakresu wzmacniania procesu zapamiętywania wiedzy;
– ćwiczenia z zakresu kształtowania i wzmacniania następujących umiejętności: zarządzanie informacją, wnioskowanie, planowanie, przyjmowanie innych perspektyw, myślenie dywergencyjne.
ćwiczenia z zakresu kształtowania i wzmacniania następujących postaw jak: ciekawość poznawcza, odroczona satysfakcja, nonkonformizm poznawczy, podsumowanie i ewaluacja zajęć.
Zwiększenie wiedzy nauczyciela nt. czynników sprzyjających zaangażowanej nauce; oraz metod i narzędzi wzmacniających i kształtujących poszczególne kompetencje proinnowacyjne.
Wzmocnienie poczucia komfortu pracy na lekcji nauczyciela i uczniów.
Program szkolenia:
Charakterystyka pracy z uczniem budząca jego zaangażowanie – prezentacja koła Lucasa i Spencer;
– informacja nt. kompetencji proinnowacyjnych;
– ćwiczenia z zakresu wzmacniania procesu zapamiętywania wiedzy;
– ćwiczenia z zakresu kształtowania i wzmacniania następujących umiejętności: zarządzanie informacją, wnioskowanie, planowanie, przyjmowanie innych perspektyw, myślenie dywergencyjne.
ćwiczenia z zakresu kształtowania i wzmacniania następujących postaw jak: ciekawość poznawcza, odroczona satysfakcja, nonkonformizm poznawczy, podsumowanie i ewaluacja zajęć.
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY dr Maciej Pabisek