TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Alternatywne metody nauki czytaniaprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
Co się dzieje z dzieckiem depresyjnym, lękowym, wycofanym w czasach izolacji społecznej i jak mu pomóc?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
![]() | ||
![]() |
D jak dysleksja rozwojowa – diagnoza, wsparcie, pomocprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dyskalkulia – przyczyny, rozpoznawanie, pomoc. Pokonywanie trudności w uczeniu się matematykiprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dziecko nadpobudliwe – diagnoza i postępowanie wychowawczeprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dziecko nieśmiałe, zahamowane, lękowe, depresyjne – podstawy pracy wychowawczej i terapeutycznejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Formy i organizacja pracy kształtujące rozwój ucznia niepełnosprawnegoprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak sobie radzić z dziecięcą złością i agresjąprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Odrzucenie rówieśnicze w klasie – uwarunkowania, konsekwencje, strategia działaniaprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() |