PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Dyskalkulia – przyczyny, rozpoznawanie, pomoc. Pokonywanie trudności w uczeniu się matematyki
Cel szkolenia:
- Przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej uogólnionych i specyficznych trudności w nauce matematyki
- Poszerzenie umiejętności pracy z uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki
Program szkolenia:
- Prawidłowości rozwoju poznawczego i intelektualnego u dzieci
- Trudności w nauce matematyki a potencjał intelektualny ucznia,
- Dojrzałość szkolna a specyficzne trudności w uczeniu się matematyki
- Zadanie matematyczne jako sytuacja trudna
- Trudności w rozumieniu sensu zadań tekstowych
Umiejętność dokonania wczesnej diagnozy pozwoli na głębsza analizę problemu i na zaplanowanie działań korekcyjnych wobec uczniów przejawiających omawiane trudności.
Adresaci: nauczyciele nauczania zintegrowanego oraz matematyki i innych przedmiotów ścisłych w szkole podstawowej; pedagodzy.
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY Małgorzata Cużytek