TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Dziecko nadpobudliwe – diagnoza i postępowanie wychowawczeprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Dziecko z temperamentem trudnym w grupie przedszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
Edukacja włączająca- co już jest a co będzieprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
![]() | ||
![]() |
Jak pomóc przedszkolakom radzić sobie ze stresemprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Jak sobie radzić z dziecięcą złością i agresjąprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Polubić i zbudować więź – recepta na trudne dzieckoprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Relaks dla najmłodszych – techniki relaksacyjne w pracy z dziećmiprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Sposoby pomocy dziecku przedszkolnemu z zaburzeniami społeczno-emocjonalnymi, warsztat dla nauczycieli przedszkolaprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Współpraca nauczycieli i specjalistów postawą wysokiej jakości udzielanego wsparciaprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Zróżnicowany zespół trudność czy szansa na rozwójprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() |