TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
![]() |
Aktywne słuchanie metodą Battii Strauss. Jak słuchać muzyki, by było ciekawie?prowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Gry i zabawy muzyczne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Od rekwizytu do marionetki. Wykorzystanie małych i dużych form teatralnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Piosenki i pląsy w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Słuchaj, działaj, przeżywaj – elementy muzykoterapii w pracy nauczycielaprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Umuzykalnianie dzieci metodą Carla Orffaprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() |