TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
![]() | ||
Czym jest współczesny tekst kultury? Próba analizy i interpretacji utworów muzycznychprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
![]() | ||
![]() |
Czytanie i opowiadanie jako skuteczne narzędzie nauczania języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnymprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Kurtyna w górę! Jak prowadzić (przed)szkolne zajęcia teatralneprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Od rekwizytu do marionetki. Wykorzystanie małych i dużych form teatralnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Pisz poprawnie. Ortografia i gramatyka w szkole podstawowejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() | ||
![]() |
Wiersz, opowiadanie i sztuka teatralna na lekcji języka angielskiego w szkole podstawowejprowadzacy ![]() |
4 g. dyd. czytaj więcej » |
![]() |