TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Aktywne słuchanie metodą Battii Strauss. Jak słuchać muzyki, by było ciekawie?prowadzacy Michał Sternicki |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Cztery pory roku z piosenką w przedszkoluprowadzacy Barbara Danecka |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Gry i zabawy muzyczne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy Michał Sternicki |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Od rekwizytu do marionetki. Wykorzystanie małych i dużych form teatralnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnejprowadzacy mgr Agata Wilson |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Piosenki i pląsy w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnejprowadzacy Michał Sternicki |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Słuchaj, działaj, przeżywaj – elementy muzykoterapii w pracy nauczycielaprowadzacy Izabella Kasprolewicz Agnieszka Gietner |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Umuzykalnianie dzieci metodą Carla Orffaprowadzacy Michał Sternicki |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |