TEMATYCZNY KATALOG SZKOLEŃ RELIZOWANYCH
W RAMACH SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
"Tak samo" nie znaczy sprawiedliwie – praca z grupą dzieci o zróżnicowanych potrzebach i możliwościachprowadzacy Paulina Szydłowska |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
„Myślanki” w przedszkolu czyli jak pracować z twórczymi kartami pracy przez cały rokprowadzacy Joanna Ligęza |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Edukacja matematyczna w przedszkoluprowadzacy Magdalena Penar |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Emocjonalne ABC – inspiracje czerpane z literatury dziecięcejprowadzacy Katarzyna Jaszczyk Agata Maślarz |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Jak pracować z dziećmi metodą badawczą – inspiracje do przygotowania zajęć przedszkolnych z zakresu edukacji przyrodniczejprowadzacy Agata Maślarz |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Teoria Sally Goddard Blythe w praktyce – wpływ odruchów prymitywnych i posturalnych na uczenie się i zachowanie dzieckaprowadzacy Renata Kałuża |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
ZABAWY DO MYŚLENIA – metoda wspierania rozwoju dzieci poprzez działania twórczeprowadzacy Sylwia Opyt |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Zabawy i ćwiczenia rozwijające zmysłyprowadzacy Kamila Księżarczyk |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Zajęcia przedszkolne inspirowane literaturą dla dzieciprowadzacy Magdalena Penar |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |
Zanim zacznę czytać, pisać i liczyć – czyli zabawy, o których należy pamiętać w przedszkoluprowadzacy Gabriela Huczyńska Anna Woźniak |
4 g. dyd. czytaj więcej » | |