NASZA KADRA SZKOLENIOWA
Irena Chądzyńska
pedagog, socjoterapeuta
Doświadczenie zawodowe – pracownik Poradnia Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 1 w Krakowie. Prowadzi diagnozę pedagogiczną, terapię EEG Biofeedback.
Od lat pracuje również z grupami terapeutycznymi dla dzieci z ADHD, zaburzeniami emocjonalnymi, zaburzeniami behawioralnymi, trudnościami adaptacyjnymi.
Na bazie obserwacji i doświadczeń w pracy z grupą wsparcia dla rodziców i nauczycieli oraz grupami dla dzieci opracowała autorki program Model terapii psychopedagogicznej wspomagający rozwój dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD).
Model ten, obejmujący kompleksową opiekę nad dzieckiem, jego rodziną przy współpracy z placówką oświatową (głównie szkołami- w tym monitoring zachowania dziecka na terenie szkoły), innymi placówkami funkcjonuje w poradni do chwili obecnej przynosząc dobre rozwiązania zarówno w wymiarze jednostkowym jaki i systemowym.
Systematycznie współpracuje z warszawskim Ośrodkiem Terapii i Szkoleń AMIKUR- podczas letnich obozów terapeutyczno-wypoczynkowych jest terapeutą i wychowawcą. Uczestnikami obozów są dzieci z trudnościami szkolnymi, dysharmoniami rozwojowymi oraz problemami emocjonalnymi i zaburzonymi kontaktami społecznymi.
Współpracuje od lat z Grupą Edukacyjną OTE Kangur.
Zakres tematyczny prowadzonych szkoleń -Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD); Uczeń z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szklonej; Uczniowie trudni i nadpobudliwi – procedury postępowania; Realizacja zaleceń wynikających z opinii i orzeczeń wydawanych przez Poradnie Psychologiczno Pedagogiczne; Realizacja zaleceń Poradni Psychologiczno-Pedagogiczne w praktyce szkolnej; Wspieranie dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
W 2010 otrzymała Nagrodę Prezydenta Miasta za szczególne osiągnięcia w pracy dydaktycznej oraz odnoszone sukcesy w procesie wychowywania dzieci i młodzieży.
Wybrane szkolenia podyplomowe:
atestowane przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego Podejście systemowe w terapii rodzin;
Uniwersytet Jagielloński Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Podstawy oddziaływań terapeutycznych w wieku rozwojowym.
Doświadczenie zawodowe – pracownik Poradnia Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 1 w Krakowie. Prowadzi diagnozę pedagogiczną, terapię EEG Biofeedback.
Od lat pracuje również z grupami terapeutycznymi dla dzieci z ADHD, zaburzeniami emocjonalnymi, zaburzeniami behawioralnymi, trudnościami adaptacyjnymi.
Na bazie obserwacji i doświadczeń w pracy z grupą wsparcia dla rodziców i nauczycieli oraz grupami dla dzieci opracowała autorki program Model terapii psychopedagogicznej wspomagający rozwój dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD).
Model ten, obejmujący kompleksową opiekę nad dzieckiem, jego rodziną przy współpracy z placówką oświatową (głównie szkołami- w tym monitoring zachowania dziecka na terenie szkoły), innymi placówkami funkcjonuje w poradni do chwili obecnej przynosząc dobre rozwiązania zarówno w wymiarze jednostkowym jaki i systemowym.
Systematycznie współpracuje z warszawskim Ośrodkiem Terapii i Szkoleń AMIKUR- podczas letnich obozów terapeutyczno-wypoczynkowych jest terapeutą i wychowawcą. Uczestnikami obozów są dzieci z trudnościami szkolnymi, dysharmoniami rozwojowymi oraz problemami emocjonalnymi i zaburzonymi kontaktami społecznymi.
Współpracuje od lat z Grupą Edukacyjną OTE Kangur.
Zakres tematyczny prowadzonych szkoleń -Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD); Uczeń z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szklonej; Uczniowie trudni i nadpobudliwi – procedury postępowania; Realizacja zaleceń wynikających z opinii i orzeczeń wydawanych przez Poradnie Psychologiczno Pedagogiczne; Realizacja zaleceń Poradni Psychologiczno-Pedagogiczne w praktyce szkolnej; Wspieranie dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
W 2010 otrzymała Nagrodę Prezydenta Miasta za szczególne osiągnięcia w pracy dydaktycznej oraz odnoszone sukcesy w procesie wychowywania dzieci i młodzieży.
Wybrane szkolenia podyplomowe:
atestowane przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego Podejście systemowe w terapii rodzin;
Uniwersytet Jagielloński Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Podstawy oddziaływań terapeutycznych w wieku rozwojowym.