PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Narzędzia tutorskie w kształtowaniu kompetencji uczniów
Po zakończeniu szkolenia uczestnik:
- Opowiada o podstawowych założeniach tutoringu.
- Wyjaśnia różnicę pomiędzy tutoringiem, coachingiem i mentoringiem.
- Opisuje znaczenie psychologii pozytywnej w jego pracy.
- Posługuje się wybranymi narzędziami tutorskimi.
- Przy użyciu odpowiednich narzędzi identyfikuje talenty swoich uczniów.
- Stosuje narzędzia do własnego rozwoju.
- Jest przekonany do możliwości stosowania tutoringu w szkolnictwie publicznym.
- Jest zainteresowany dalszym rozwojem w zakresie tutoringu.
Program szkolenia:
- Psychologia pozytywna (wg Seligmana).
- Podstawy tutoringu (różnice pomiędzy coachingiem, mentoringiem i tutoringiem).
- Tutoring rozwojowy i wychowawczy.
- Wybrane narzędzia tutorskie (koło życia, pytania kartezjańskie, ranking umiejętności, trzy pytania).
- Praca z talentami.
- Dobre praktyki tutoringu w Polsce i na świecie.
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Łukasz Hajduk
