PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Od gier dydaktycznych do grywalizacji. Kształtowanie wybranych kompetencji za pomocą szeroko pojętych gier (nie dotyczy gier komputerowych)
Po zakończeniu szkolenia uczestnik:
- Opowiada o podstawowych założeniach grywalizacji.
- Rozróżnia stosowanie gier dydaktycznych od grywalizacji.
- Stosuje wybrane gry podczas swoich lekcji.
- Posługuje się narzędziem do tworzenia własnych gier.
- Zna różne typy gier, potrafi je dostosować do treści nauczania.
Program szkolenia:
- Podstawy teorii grywalizacji.
- Metoda gier dydaktycznych.
- Gry terenowe, questing, geocaching.
- Gry planszowe, symulacyjne, decyzyjne, logiczne i inne.
- Tworzenie własnych gier.
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Łukasz Hajduk
