PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

PRZYGODA – PRZYRODA sieć współpracy i samokształcenia
Sieć przedmiotowa dla nauczycieli przyrody
Sieć – co to takiego?
- Sieci skupiają nauczycieli, psychologów szkolnych, pedagogów z różnych placówek wokół interesującego ich obszaru działań.
- Głównym celem pracy w sieci jest wymiana doświadczeń, dzielenie się sprawdzonymi w praktyce sposobami działania oraz wspólna praca nad wybranymi zagadnieniami.
Uczestnictwo w sieci obejmuje:
- Spotkania stacjonarne animowane przez koordynatora sieci raz w miesiącu od października do maja
- Łącznie 40 godzin spotkań stacjonarnych, w tym do 15 godzin szkoleń ze specjalistami w wybranym obszarze
- Pomiędzy spotkaniami stacjonarnymi praca zdalna z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych (po wcześniejszym przygotowaniu uczestników do ich obsługi)
Dlaczego warto?
- Poszerzysz swoją wiedzę i kompetencje w interesującym Cię temacie
- Będziesz miał wpływ na wybór szkoleń, obszarów tematycznych spotkań, sposobów pracy
- Będziesz miał możliwość stałej wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami
- Otrzymasz wsparcie koordynatora sieci przygotowanego merytorycznie, na każdym etapie pracy w sieci
Koordynator sieci – Urszula Grygier
Nauczyciel dyplomowany przyrody i biologii, doradca metodyczny ds. przyrody i biologii Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Krakowa.Edukator i trener w zakresie tematyki przyrodniczej. Autorka nagrodzonego I miejscem programu nauczania biologii na III i IV etapie edukacyjnym w konkursie ORE oraz współautorka poradnika wydanego przez ORE – Rozwijanie uzdolnień przyrodniczych uczniów
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
4 godz. dyd.
