PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Grywalizacja a gry edukacyjne – narzędzia skutecznego angażowania uczniów, przynoszące wymierne efekty uczenia się
Cele szkolenia:
- Zdobycie wiedzy nt. podłoża neurodydaktycznego gier oraz wykorzystania mechaniki znanej z gier fabularnych, w celu zwiększenia zaangażowania uczniów, ich motywacji oraz kształtowania w nich pożądanych postaw, bazujących m.in., na konstruowaniu kolejnych wyzwań rywalizacji, a także współpracy w grupie
- Zdobycie wiedzy jak projektować i wykorzystywać gotowe, skuteczne formy ćwiczeniowe, powtórkowe oraz elementy interaktywne z użyciem gier i otwartych zasobów w internecie
- Zaznajomienie się z konkretnymi przykładami gier i otwartych zasobów w internecie
Program szkolenia:
- Szerszy kontekst gier i odbierania mechanizmów użytych w grach przez mózg człowieka
- Czym jest grywalizacja procesu kształcenia, a czym korzystanie z gier edukacyjnych (Game Based Learning) – rozróżnienie pojęć i poznanie założeń, ich rola w edukacji
- Gry i grywalizacja jako narzędzia wspierające kształtowanie postaw uczniów i szybszego procesu zapamiętywania
- Wskazanie przykładów zastosowania podczas lekcji: gry ZONDLE, grywalizacyjny portal Khan Academy
- Ćwiczenia z wykorzystaniem prostej aplikacji AURASMA, dzięki której każdy nauczyciel jest w stanie w atrakcyjny dla ucznia sposób projektować połączenie świata rzeczywistego z wirtualnym
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Agnieszka Szefer - Trela
