PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Myślący uczeń – czyli jak poprzez stymulowanie intelektualne zwiększać efektywność swojej pracy dydaktycznej
Cel szkolenia:
- Pokazanie praktycznych sposobów stymulowania myślenia ze szczególnym uwzględnieniem myślenia logicznego i krytycznego oraz refleksyjności uczniów
Program szkolenia:
- Konstruktywizm w pedagogice – krótka prezentacja na temat miejsca i roli myślenia w kontekście szkolnym
- Przejawy myślenia uczniów – jak je dostrzegać i w jaki sposób je wykorzystywać dla dobra uczniów i zwiększania efektywności nauczania
- Szkoła samodzielnego myślenia – sposoby rozwijania umiejętności uczniów służących zwiększaniu efektywności przyswajania przez nich wiedzy, pobudzaniu ich do aktywności podczas zajęć, a także motywowaniu do nauki
- Praktyczne ćwiczenia rozwijające : umiejętność analizy i interpretowania danych, zdolność dostrzegania analogii, umiejętność formułowanie wniosków, umiejętność jasnego i uporządkowanego słownego formułowania myśli, umiejętność uzasadniania twierdzeń i dyskutowania, umiejętność stawiania pytań
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Agnieszka Larysz - Ligęza
