PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Wizerunek i promocja placówki oświatowej – kalejdoskop dobrych praktyk
Cele szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z potrzebami działań w obszarze budowania wizerunku placówki oświatowej
- Wyposażenie uczestników w wiedzę na temat poszczególnych elementów marketingu oraz sposobów ich wykorzystania w odniesieniu do budowania wizerunku placówki oświatowej
- Zdobycie wiedzy i umiejętności w budowaniu wizerunku krok po kroku
- Zwiększenie umiejętności w zakresie doboru działań promocyjnych adekwatnych do potrzeb oraz sytuacji danej placówki
Program szkolenia:
- Budowanie dobrego wizerunku – krok po kroku
- Analiza podstawowych elementów marketingu (produkt, cena, dystrybucja, promocja) w odniesieniu do placówki oświatowej
- Narzędzia promocji w placówce oświatowej – kalejdoskop dobrych praktyk
- Stosowanie własnych środków przekazu: ulotki, foldery, broszury, sprawozdania, raporty, tablice ogłoszeń, korespondencja, plakaty, strona internetowa
- Metody bezpośrednie: organizowanie spotkań, zebrań i konsultacji dla rodziców, dni otwarte , wystawy, festyny, uroczystości organizowane przez szkołę lub współogranizowane
- Środki masowego przekazu: informacje, oświadczenia, prezentacje, wykłady
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
mgr Marta Kostecka - Korbiel
