PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

OCENIANIE OSIĄGNIĘĆ UCZNIÓW, jako istotny proces we wspomaganiu kształcenia (wersja 6 godzin dydaktycznych)
Cele szkolenia:
- Prawidłowa interpretacja zapisów Rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu oceniania i klasyfikowania uczniów,
- Poznanie roli komentarza do stopni szkolnych i doskonalenie umiejętności stosowania różnych sposobów komentowania,
- Planowanie procesu oceniania w korelacji z zapisami nowej podstawy programowej i wymaganiami oceniania zewnętrznego
Program szkolenia:
- Analiza Rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu oceniania i klasyfikowania uczniów... z dnia 30 kwietnia 2007r.
- Funkcje oceny szkolnej,
- Ocenianie jako proces i systematyczny planowy,
- Komentarz do stopni szkolnych,
- Wymagania szczegółowe nowej podstawy programowej a proces oceniania,
- Prawidłowa interpretacja zapisów Rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu oceniania i klasyfikowania uczniów,
- Poznanie roli komentarza do stopni szkolnych i doskonalenie umiejętności stosowania różnych sposobów komentowania,
- Planowanie procesu oceniania w korelacji z zapisami nowej podstawy programowej i wymaganiami oceniania zewnętrznego
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Urszula Grygier
