PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Podstawy diagnozy logopedycznej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Cele szkolenia:
- Osoby uczestniczące w kursie pogłębią swoją wiedzę z zakresu logopedii, a dokładniej dowiedzą się kiedy mamy do czynienia z zaburzeniem mowy a kiedy z zaburzeniami komunikacji językowej
- Co dziecko powinno umieć mówić jako trzy, cztero, pięcio czy sześciolatek?
- Dowiedzą się jakie wady wymowy najczęściej występują u dzieci, jak im zapobiegać aż wreszcie kiedy kierować do logopedy
Program szkolenia:
- Rozwój mowy
- Co jest normą w wypowiedzi – normy wymawianiowe
- Kiedy kierować do logopedy i innych specjalistów
- Wady wymowy a zaburzenia komunikacji językowej – zasadnicze różnice
- Najczęstsze zaburzenia mowy wieku dziecięcego
- Diagnoza logopedyczna – wyjściowy punkt w pracy terapeutycznej
- Profilaktyka logopedyczna
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Małgorzata Ostrowska - Krępa
