PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Gry i zabawy logopedyczne – wspieranie terapii logopedycznej w edukacji wczesnoszkolnej
Cele szkolenia:
- Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę z zakresu neuropsychologicznych mechanizmów rozwoju mowy,
- Pozna metody stymulowania mowy i funkcji percepcyjno-motorycznych małych dzieci,
- Dowie się, dlaczego dzieci muszą się bawić i w co, by stymulować rozwój mowy i nie tylko
- Zdobędzie wiedzę na temat najczęstszych błędów popełnianych przez dorosłych i zasady postępowania, by mowa dziecka się dobrze rozwijała
- Poznanie wielu gier i zabaw służących rozwojowi mowy
Program szkolenia:
- Prawidłowe warunki rozwoju mowy
- Czynniki zakłócające rozwój mowy
- Czego uczy zabawa? Dlaczego dzieci chcą się bawić?
- W co się bawić, by stymulować rozwój mowy i nie tylko
- Stymulowanie rozwoju funkcji poznawczych
- Jak rozwijać mowę dziecka – ujęcie praktyczne dla rodziców i nauczycieli
- Co nauczyciel robić powinien, a czego nie
- Propozycje wielu gier, ćwiczeń i zabaw, które nauczyciele mogą wprowadzać w codziennej pracy w szkole
- Tworzenie programu pomocy psychologiczno – pedagogicznej dla dziecka, które ma wadę wymowy lub potrzebuje logopedy
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.