PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Ocenianie osiągnięć uczniów, jako istotny proces we wspomaganiu kształcenia
Cele szkolenia:
- Prawidłowa interpretacja zapisów UoSO i Rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu oceniania i klasyfikowania uczniów.....,
- Rozwijanie umiejętności wykorzystywania oceniania do wspomagania uczniów w procesie kształcenia,
- Poznanie roli komentarza do stopni szkolnych i doskonalenie umiejętności stosowania różnych sposobów komentowania,
- Planowanie procesu oceniania w korelacji z zapisami nowej podstawy programowej i wymaganiami oceniania zewnętrznego
Program szkolenia:
- Analiza Ustawy o Systemie Oświaty art. 44 oraz Rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu oceniania i klasyfikowania uczniów... z dnia 10 czerwca 2015r.
- Funkcje oceny szkolnej,
- Ocenianie jako proces i systematyczny planowy,
- Komentarz do stopni szkolnych,
- Ocenianie szkolne jako umiejętność pedagogiczna,
- Wymagania szczegółowe nowej podstawy programowej a proces oceniania,
- Prawidłowa interpretacja zapisów Rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu oceniania i klasyfikowania uczniów.....,
- Rozwijanie umiejętności wykorzystywania oceniania do wspomagania uczniów w procesie kształcenia,
- Poznanie roli komentarza do stopni szkolnych i doskonalenie umiejętności stosowania różnych sposobów komentowania,
- Planowanie procesu oceniania w korelacji z zapisami podstawy programowej i wymaganiami oceniania zewnętrznego
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Urszula Grygier
