PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Uczeń z dysleksją na lekcjach języków obcych – teoria i praktyka
Program szkolenia:
- definicja dysleksji
- terminologia związana z dysleksją
- dysleksja w medycznych klasyfikacjach chorób
- przyczyny dysleksji
- uczniowie z dysleksją jako osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- symptomy dysleksji na lekcjach języków obcych
- psychologiczne aspekty pracy z uczniami z dysleksją
- doświadczanie dysleksji” – warsztat
- opis autentycznych przypadków uczniów z dysleksją
- prawa uczniów z dysleksją
- jak oceniać osoby z dysleksją?
- analizowanie opinii psychologicznych
- metodyka nauczania uczniów z dysleksją
- tworzenie zaplecza dydaktycznego do nauki uczniów z dysleksją
- wykorzystywanie nowoczesnej technologii w pracy z uczniem z dysleksją
- style uczenia się („learning styles” wg gavina reida)
- teoria w praktyce (wizyta w terapeutycznej szkole red rose school w UK i w foothills academy w Kanadzie)
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
dr Katarzyna Bogdanowicz
