PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Formy manifestacji zaburzeń emocjonalnych uczniów. Jak pomóc w warunkach szkolnych?
Cele szkolenia:
- Przedstawienie zagadnień dotyczących problemów młodych osób z zaburzeniami emocjonalnymi w wieku adolescencyjnym, specyfika objawów, charakterystyczne cechy zaburzeń, elementarne metody pracy terapeutycznej, możliwej do przeprowadzenia w warunkach szkolnych, umiejętność rozpoznawania objawów.
Program szkolenia:
- Jak rozpoznać cechy charakterystyczne dla zaburzeń okresu szkolnego i dorastania (m.in. anoreksja, bulimia, choroby afektywne, schizofrenia młodzieńcza, zaburzenia lękowe )?
- Jakie są powiązania zaburzeń emocjonalnych z niewłaściwymi zachowaniami uczniów?
- Jak wypracować na terenie szkoły skuteczne sposoby pomocy? (Kiedy jesteśmy w stanie udzielić pomocy na terenie placówki we współpracy z pedagogiem, czy psychologiem szkolnym, a kiedy kierować do specjalisty)
- Gdzie i jak szukać specjalistycznej pomocy? (wykaz placówek terapeutycznych)
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.