PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Lęk, depresja, samouszkodzenia i myśli samobójcze – jak wspierać uczniów w złym stanie emocjonalnym?
Cel szkolenia:
– zdobycie podstawowej wiedzy dotyczącej stanów lękowych, depresyjnych, samouszkodzeń i myśli samobójczych u uczniów;
– zwiększenie umiejętności rozpoznawania złego stanu emocjonalnego i podejmowania rozmowy na jego temat z uczniem
i jego rodzicami;
– zwiększenie umiejętności reagowania w sytuacji wystąpienia samouszkodzeń i myśli samobójczych u ucznia (procedura).
Program szkolenia:
– stany lękowe, depresyjne, samouszkodzenia i myśli samobójcze w wieku rozwojowym – częstość, objawy, czynniki ryzyka i sposoby leczenia;
– rozpoznawanie objawów złego stanu emocjonalnego i rozmawianie na jego temat z uczniem i jego rodzicami: rozmowy wspierające i interwencyjne, nawiązywanie kontaktu, typowe trudności;
– wspieranie uczniów w złym stanie emocjonalnym na co dzień w szkole;
– procedura reagowania w sytuacji wystąpienia samouszkodzeń i myśli samobójczych u ucznia.
– zdobycie podstawowej wiedzy dotyczącej stanów lękowych, depresyjnych, samouszkodzeń i myśli samobójczych u uczniów;
– zwiększenie umiejętności rozpoznawania złego stanu emocjonalnego i podejmowania rozmowy na jego temat z uczniem
i jego rodzicami;
– zwiększenie umiejętności reagowania w sytuacji wystąpienia samouszkodzeń i myśli samobójczych u ucznia (procedura).
Program szkolenia:
– stany lękowe, depresyjne, samouszkodzenia i myśli samobójcze w wieku rozwojowym – częstość, objawy, czynniki ryzyka i sposoby leczenia;
– rozpoznawanie objawów złego stanu emocjonalnego i rozmawianie na jego temat z uczniem i jego rodzicami: rozmowy wspierające i interwencyjne, nawiązywanie kontaktu, typowe trudności;
– wspieranie uczniów w złym stanie emocjonalnym na co dzień w szkole;
– procedura reagowania w sytuacji wystąpienia samouszkodzeń i myśli samobójczych u ucznia.
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY dr Joanna Fryt