PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Diagnoza funkcjonalna w przedszkolu i szkole
Cel szkolenia:
– poznanie podstaw biopsychospołecznego modelu będącego podstawą diagnozy funkcjonalnej;
– analiza możliwości wykorzystania diagnozy funkcjonalnej przez nauczycieli w zróżnicowanej klasie.
Program szkolenia:
– podstawy modelu biopsychospołecznego;
– diagnoza funkcjonalna: obszary rozpoznania i prowadzenie diagnozy;
– wykorzystanie opisu funkcjonowania do projektowania pracy w zróżnicowanej klasie.
– poznanie podstaw biopsychospołecznego modelu będącego podstawą diagnozy funkcjonalnej;
– analiza możliwości wykorzystania diagnozy funkcjonalnej przez nauczycieli w zróżnicowanej klasie.
Program szkolenia:
– podstawy modelu biopsychospołecznego;
– diagnoza funkcjonalna: obszary rozpoznania i prowadzenie diagnozy;
– wykorzystanie opisu funkcjonowania do projektowania pracy w zróżnicowanej klasie.
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY Urszula Grygier