PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Słyszeć, widzieć, odczuwać i doświadczać. Typy sposobów uczenia się dzieci w nauczaniu początkowym
Cel szkolenia:
- Umiejętność diagnozowania sposobów uczenia się dzieci, umożliwiająca dostosowanie sposobów nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia
Program:
- Zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami uczenia wielosensorycznego i wartości takiego podejścia w uczeniu się
- Diagnoza własnych wzorców uczenia się oraz zapoznanie z narzędziami pomocnymi w diagnozowaniu sposobów uczenia się dzieci
- Współpraca z rodzicami
- Dostosowanie nauczania w warunkach klasy szklonej. Przykłady
- Ćwiczenia do realizacji w klasie szkolnej oraz w życiu codziennym
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY Katarzyna Berdys