PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

Komunikacja empatyczna w szkole
Cele:
- Poznanie założeń komunikacji empatycznej według Marshalla Rosenberga oraz schematu czterech kroków
- Prawidłowe formułowanie spostrzeżeń, nazywanie uczuć, rozpoznawanie potrzeb swoich i uczniów oraz określanie próśb
Program:
- Podstawowe założenia empatycznej komunikacji według Marshalla Rosenberga
- Neurobiologia, czyli jak to działa?
- Język dialogu i język ocen, czym się różnią?
- 4 kroki do porozumienia: obserwacje, uczucia, potrzeby, prośby
- Empatia dla siebie – higiena pracy i dbanie o siebie
- Empatia dla innych (ucznia, rodzica, innego nauczyciela). Jak słuchać, żeby usłyszeć?
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Ismena Ładecka
