PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Arcydzieła znam i tworzę je sam – jak zaciekawić dzieci twórczością sławnych malarzy
Cele:
- Zapoznanie uczestników z wybranymi okresami w historii sztuki, np. Starożytność, impresjonizm, pointylizm, modernizm, ekspresjonizm, surrealizm,
- Wykonanie prac plastycznych inspirowanych obrazami słynnych malarzy różnych okresów przy użyciu rozmaitych, ciekawych technik plastycznych,
- Poznanie sposobów jak poprzez działanie, ciekawie nauczać historii sztuki, by dzieci lepiej ją zapamiętały.
Program:
- Różne oblicza – jak zmieniał się portret w historii sztuki – od próby najwierniejszego przedstawienia ludzkiego wizerunku, poprzez manieryzm,kubizm, pop-art Leonardo da Vinci, Pablo Picasso, Giuseppe Arcimboldo, Andy Warhol
– George Seurat – pointylizm
– starożytne mozaiki
– Salvador Dali – surrealizm
– Piet Mondrian – abstrakcjonizm
- Vincent van Gogh – postimpresjonizm
– Edward Munch – ekspresjonizm
– Gustav Klimt – symbolizm
– Claude Monet – ekspresjonizm
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
4 godz. dyd.
PROWADZĄCY Dagmara Czaplicka