PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
ARCHIWUM Od gier dydaktycznych do grywalizacji. Kształtowanie wybranych kompetencji za pomocą szeroko pojętych gier (nie dotyczy gier komputerowych)
Po zakończeniu szkolenia uczestnik:
- Opowiada o podstawowych założeniach grywalizacji
- Rozróżnia stosowanie gier dydaktycznych od grywalizacji
- Stosuje wybrane gry podczas swoich lekcji
- Posługuje się narzędziem do tworzenia własnych gier
- Wskazuje na konkretne przykłady stosowania grywalizacji poza szkołą
- Zna różne typy gier, potrafi je dostosować do treści nauczania
Program szkolenia:
- Podstawy teorii grywalizacji
- Metoda gier dydaktycznych
- Gry terenowe, questing, geocaching
- Gry planszowe, symulacyjne, decyzyjne, logiczne i inne
- Tworzenie własnej gry (wg metodologii pracowni Orange)
- Identyfikowanie i aplikowanie do warunków szkolnych wybranych technik stosowanych w grach
- Dobre praktyki
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
CZAS TRWANIA
6 godz. dyd.
PROWADZĄCY Łukasz Hajduk