PROPOZYCJE TEMATÓW SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
Diagnoza szkolna ucznia. Narzędzia diagnostyczne i kompetencje nauczyciela-diagnosty
Nauczyciele przedmiotowi, wychowawcy klas oraz specjaliści szkolni (pedagodzy, psychologowie) postawieni przed koniecznością diagnozowania swoich uczniów, szczególnie tych o specyficznych potrzebach edukacyjnych, mają niekiedy kłopot z wyborem metod oraz narzędzi diagnostycznych (skal, arkuszy obserwacji, testów). Często też przed podjęciem działań diagnostycznych potrzebują odświeżyć wiedzę na temat specyficznych trudności edukacyjnych, emocjonalnych, społecznych swoich uczniów i wychowanków. Szkolenie prowadzone przez psychologa i pedagoga w jednym, z wieloletnim doświadczeniem pracy w szkole pomoże w sposób klarowny, przystępny i praktyczny przyswoić i usystematyzować wiedzę niezbędną do prowadzenia działań diagnostycznych w szkole.
W programie:
- metody i narzędzia diagnozy ryzyka występowania specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia)
- metody i narzędzia diagnozy zaburzeń emocjonalnych (depresja, zaburzenia lękowe)
- metody i narzędzia diagnozy zaburzeń zachowania (ADHD, zachowania opozycyjno – buntownicze, zaburzenia zachowania)
- diagnoza ucznia zdolnego
wypełnij formularz zgłoszeniowy by zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej
6 godz. dyd.